2015-01-21

VAB

Nu är vi inne på andra veckan med VAB. Tjejerna men speciellt Selma har varit så dålig. Hög feber, hosta och snor.. Nu har hon ingen feber så jag hoppas det håller på att vända. Stackarn! Alice klarade sig med bara några dagar feber.

Jag har jobbat eftermiddag idag och sedan har jag och cicci tränat! Skönt att komma igång efter några dagars ledigt pga hosta och huvudvärk! Nu har jag duschat och ätit en smoothie och jag är klar för sängen :) 

Vi har ju som haft ett pågående projekt här hemma, och det är ju barnens rum. Ny förvaring samt sängar och lite annat stod på listan. En ikearesa senare och lite montering o grejer så börjar det likna något. Det fattas bara en skrivbordsdel i Alice rum. Den måste beställas!! Sen är det klart. Tänkte visa lite bilder senare. Det är så kul att inreda barnrum :) eller inredning överlag. Jag vill bara shoppa massor av inredning. Sen att det ploppar upp nyheter och snygga grejer nu, gör ju inte saken bättre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar