2015-01-02

NYTT ÅR.

Då var 2014 slut. Ett bra år tycker jag. Började om att jobba efter barnledigheten, tränat mer ordentligt och kontinuerligt, använt min tid till min familj och mina barn. Det var ju egentligen första sommaren vi inte hade nåt "stort" projekt här hemma också, så vi njöt av den fantastiska sommaren och pysslade bara på med småprojekt! 
Jag är glad att jag lagt ner så pass mycket tid på mig själv och min träning för nu känner jag mig starkare än någonsin både fysiskt och mentalt och känner att jag har en bra grund att stå på när jag sätter nya mål för 2015 :) 
Under jul och nyår har vi varit hellediga. Så skönt! Bara slappat och umgåtts.  

Idag ska Alice på kalas. Men jag tror vi måste hinna ut i snön med henne o träna lite slalom. Hon är så duktig :) och det har ju kommit massor med snö senaste dygnet! snart ska vi till en "riktig" backe och åka. Även mamman har ju köpt utrustning så nu är jag redo :) ett träningspass ska ju självklart hinnas med! 

Ikväll ska jag till en granne och träffa alla mammor på gatan. Dricka vin, snacks skit och ha trevligt! Känns jättekul:) nu ska jag göra lite nytta här hemma under tiden mannen sover. Tjing!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar